Informatie over cadeaubonnen

Cadeaubonnen moeten nog geldig zijn op de dag dat je bij ons komt vliegen.

Bonnen die verlopen zijn kunnen wij helaas niet accepteren.

Omdat bonnen beperkt geldig zijn (meestal één jaar) adviseren wij om altijd direct te reserveren zodra je een bon gekregen hebt. Zo voorkom je dat je in de problemen komt met de geldigheid van je bon als wij toevallig precies die dag dat jij geboekt hebt moeten annuleren, bijvoorbeeld omdat het regent of veel te hard waait. Je hebt dan namelijk meer kans dat je nog een nieuwe reservering kunt maken vóór de vervaldatum van je bon.

Mocht je onverhoopt toch in een situatie terecht komen dat je bon verlopen is of dat wij geen plekken meer vrij hebben vóór de vervaldatum van jouw cadeaubon dan kunnen wij meestal niet zo veel meer voor je betekenen en moet je contact opnemen met de uitgever van de bon om te vragen of de bon verlengd kan worden.

Via de links hieronder kom je op de contactpagina’s van onze partners terecht.

  • Belevenissen.nl
    Dreigt je Belevenissen cadeaubon te verlopen: verleng je bon dan tijdig (vóór de vervaldatum) via www.belevenissen.nl/inwisselen.
    Belevenissen geeft aan dat een geldige cadeaubon (die korter dan 2 maanden geldig is of met andere woorden: 2 maanden voor vervaldatum zit) door de klant zelf kan worden verlengd met 6 maanden (en na die 6 maanden – binnen de nieuwe geldigheidstermijn – eventueel nogmaals met 6 maanden is te verlengen); het zou een coulanceregeling betreffen (sinds de start van COVID-19).
  • Bestel.nl
  • Circle Line
  • Good Event
  • Vliegles.nl
  • Vluchtmaken.com

Als je een bon hebt van ons zelf (Action Pilots Paragliding) neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze eigen contact pagina.